ようこそ、ブログへ!'-')/

ようこそ、ブログへ!'-')/

Wednesday 17 April 2013

お久しぶりです!

こんばんは、みんなさん!  ヽ(*´∀`*)ノ
すっごーーーーーーーーーーーーっく
久しぶりの更新になってしまいました

ふあぁぁーみんな、元気ですか?あたし元気です!笑
ねぇ~ あたしの国家試験ね、もう終わったんよーーー!
うれしです。すっごーーくうれしです。
あははぁー  (´∀`*)
だから、約1ヶ月間、私はもう学校にはいないよ!休日万歳!(((✿≧▽≦)ノ彡☆  笑
でもつまらないよ---!
はぁぁー (◞‸◟;)
Wanna walk out for awhile but i cant!
Hahaha but really enjoy it!
I can download many doramas! yeeyyy!
by the way, lets talk with English LOL im still can't talk with Japanese so well -__-
yeah, as you guys know that MY NATIONAL EXAM HAS JUST ALREADY OVER!
and that means MY SCHOOL DAYS IS OVER TOO! lol
not just that, i'll post to this blog everytime :)
but maybe yeah not so important LOL xD
and i wanna tell you again, with the end of this post, MY FANGIRLING TIME WILL START FROM NOW ON! 
うれしです。きゃぁぁーー! (( ≧ܫ≦))
オッケーもう眠いょー。笑っ
寝まーーーす。
どれでわまた~
ヾ(๑^∇^๑)ノ 
私の彼氏です。わら

0 comments:

Post a Comment